Wiosna

P3200247b

Kalendarzowo rozpoczęła się właśnie dzisiaj. Bynajmniej nie rozpieszczała nas pogodą. Tymczasem ja chciałabym Wam przekazać odrobinę tego wiosennego ciepła. Trochę optymistycznej kolorystyki przyda się każdemu 🙂 Bransoletkę wykonałam techniką sznura szydełkowo-koralikowego i wykończyłam go ręcznie przygotowanymi zapięciami. Użyłam koralików TOHO rozmiar 11. Bardzo spodobało mi się połączenie turkusu z kolorem szarym i żółtym. Całość daje bardzo świeże i pogodne połączenie.

P3200239d

P3200256f2

P3050080h

P3050087g

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skomentuj

