Wiosenne ładowanie baterii

toho_necklace_handmade_bk01_13

Wiosna zawitała, mam nadzieję, już na dobre. Zrobiłam generalny przegląd szafy. Ciepłe ubrania spakowałam do pudła i teraz cierpliwie będą czekały kolejnej zimy.

Nie wiem jak Wy, ale ja już rozpoczęłam sezon grillowy 😉 Była to wprawdzie pewnego rodzaju partyzantka, ale wyszło przepysznie 🙂 Połączenie jedzenia, słonecznej pogody i wolnego dnia jest wprost perfekcyjne by docenić uroki życia.

Nie zaniedbuję bynajmniej swojej rękodzielniczej działalności. Kilka koralikowych projektów jest już w toku. Do tego na urodziny dostałam maszynę do szycia i walczę z pierwszymi wyrobami. Już teraz rozumiem, dlaczego moja babcia miała wiecznie włączone żelazko 😉

Tymczasem chciałabym Wam pokazać naszyjnik, jaki stworzyłam dla mojej Mamy. Zawieszka jest zrobiona techniką haftu koralikowego i pięknie prezentuje się na sznurze szydełkowo-koralikowym. Zakończenia również przygotowałam ręcznie, tak by całość była każdym calu wyjątkowa.

toho_necklace_handmade_bk01_11

toho_necklace_handmade_bk01_15

toho_necklace_handmade_bk01_16

toho_necklace_handmade_bk01_10

Skomentuj

