Wiosenne liski

P5030201aWolne majowe dni postanowiłam wykorzystać w stu procentach 🙂 Staram się domknąć zaległe projekty i znaleźć inspirację dla nowych wyzwań. W ostatnim tygodniu króluje szycie. Stawiam na tym polu pierwsze kroki i powiem szczerze, że nie zawsze bywa łatwo. Tak się składa, że moja siostra w maju obchodzi urodziny, dlatego postanowiłam zrobić dla niej prostą torbę na wiosenne zakupy. Myślę, że świetnie sprawdzi się do noszenia świeżego pieczywa, pachnących pomidorów, różowej rzodkiewki, a niebawem truskawek 🙂

Będąc w temacie truskawek, mogę pochwalić się prezentem dla mnie. Dostałam przepięknie ilustrowany „Alfabet ciast”. Autorką niesamowicie narysowanych przepisów jest Pani Zofia Różycka. Jeżeli zastawialibyście się, co podarować komuś, kto uwielbia piec, polecam! Ja jestem zachwycona i już niebawem będę wcielać w życie obrazkowe wypieki.

Do tego życzę Wam i sobie dużej ilości słońca 🙂

P4270167a

P4250151a

P5030187a

P5030203a

 

Skomentuj

